PRAHA – Vytáhni kolegy ven a vyhraj! Takové je motto celostátní kampaně „Do práce na kole“ (1), která vypukla právě dnes. Zaměstnanci firem a organizací budou po čtyři týdny soutěžit v pravidelnosti dojížďky do práce na bicyklu. K dnešku se přihlásilo sedm stovek dvou až pětičlenných týmů z Prahy, Brna, Pardubic a Liberce. Účastníci mohou vyhrát hodnotné ceny (2) – například jízdní kolo, cykloairbag, vstupenky do divadel a sportovních center, cyklistické vybavení a doplňky. Cílem kampaně je ukázat, že na kratší cesty po městě není vždy nutné jezdit autem. Iniciativa Auto*Mat prodloužila registrace. Na webu www.dopracenakole.net je přijímá až do 4. května.
Nejvíce účastníků zatím hlásí Praha (1 589 lidí – 376 týmů) následovaná Pardubicemi (448 lidí – 193 týmů). V Brně je zatím přihlášeno 241 účastníků (86 týmů), v Liberci pak 134 lidí (50 týmů). Další týmy se mohou registrovat až do pátku 4. května. Každý účastník získá zdarma tričko s motivem kampaně od internetového obchodu Čoromoro.cz.
Nejvíce zaměstnanců vysílají do soutěže ČSOB a Zentiva (60 a 55 lidí), výrobce webových stránek Et Netera, Seznam.cz, pojišťovna Allianz a provozovatel stravenek Sodexho. Na kole budou jezdit také Česká národní banka, společnosti Siemens, AXA, ČEZ, IBM, RWE, operátoři O2, T-Mobile a Vodafone, Letiště Praha, Fyzikální ústav Akademie věd ČR, Česká tisková kancelář, Česká televize a Český rozhlas, Tesco, Nemocnice na Homolce, advokátní kanceláře, architektonická studia a několik ministerstev a úřadů včetně úřadu ombudsmana. Kampaň se koná pod záštitou primátora hlavního města Bohuslava Svobody. Vedle diplomatů a politiků ji podporují osobnosti kulturního a společenského života, například herec Kryštof Hádek (3).
Jezděte do práce na kole, soutěžte a vyhrajte!
www.dopracenakole.net
Přílohy:
2) Ceny pro vítěze soutěžních kategorií a vylosované účastníky
Nejnovější komentáře